Wednesday, April 4, 2012

Comics!

25 comments:

  1. Well, at least I'll know if I've succeeded as a parent or not based on this comic.

    ReplyDelete
  2. Hahaha :D Thx for making me laugh in the morning

    ReplyDelete
  3. lmao nice its always a treat coming to this blog for the morning laugh.

    ReplyDelete
  4. Thats hilarious. You are in my rounds"

    ReplyDelete
  5. lmao i think that'll be like something i would do :P

    ReplyDelete
  6. HAha laughed so hard at this when I first saw it. Good post!

    ReplyDelete
  7. Hahaha! That's what i call fuckin funny

    ReplyDelete
  8. aweeeeeee yeeeeeeeeeeeeeeee lmao

    ReplyDelete
  9. haha the muffins are baked too lol

    ReplyDelete
  10. LOL, I'm not even a stoner and I found this hilarious, you earned my follow

    ReplyDelete
  11. they're all baked... get it?... get it?

    ReplyDelete
  12. Reminds me of ol'friend of mine. Haha.

    ReplyDelete
  13. Good comic, would read again.

    ReplyDelete
  14. haha good old one :) always funny

    ReplyDelete